han-yvonne-vietnam.reismee.nl

Dag 1 en 2 Vietnam

06-12/ 07-12

Onze eerste reisdag zit er op! 28 uur onderweg geweest van Dalen naar Hanoi. In Hong Kong 4 uur vertraging gehad. Door een mankement aan de remschotten op de vleugels van het vliegtuig, wat niet snel verholpen kon worden, moesten we na 1 uur wachten t vliegtuig weer uit en later overstappen in een vliegtuig die uit Shanghai kwam. Hiermee zijn we verder gevlogen naar Hanoi. Vanmiddag (lees maandagmiddag) hebben we een kleine wandeling gemaakt door de stad. Wat een drukte! Een chaos van auto's en scooters. Maar ja t is dan ook een stad met 7 miljoen inwoners. Als je over wilt steken moet je gewoon beginnen met lopen en doorgaan. Zo kom je vanzelf aan de overkant.Over een markt gelopen met heel smalle paadjes. Er werd van alles verkocht, van kleding, kruiden, ijzerwaren tot vers vlees aan toe! Even weer terug in t hotel en later met onze bus naar t restaurant waar we gingen eten. We zaten in een gezellige binnentuin, met de keuze van een buffet en barbeque. Het is een luxe restaurant, waar o.a. ook, Bill Clinton te gast was. Na t diner terug in t hotel, waarna we vrij snel zijn gaan slapen omdat we toch min of meer een nacht gemist hadden, want slapen in t vliegtuig is altijd lastig.

Thea

Vervelend, zo'n vertraging! Maar eten in een restaurant waar Bill Clinton gegeten heeft maakt weer veel goed ????
Kan me voorstellen dat jullie moe waren: ik kan ook nooit slapen in een vliegtuig! Veel plezier!

Thea

.....de ?????? zouden een smiley met knipoog moeten zijn ;-)

Philemon Veldheer

Geniet ervan mensen. Alleen jammer dat er niemand mee mocht om de koffers te dragen ;-(

Inge

Lijkt me doodeng om zo over te steken. Moet je je wel ff op instellen denk ik. Groetjes uit Zweeloo

Peter & Linda

Veel plezier luitjes!

Peter & Linda

En hoe vinden jullie Vietnam tot nu toe?