han-yvonne-vietnam.reismee.nl

Dag 10 en 11 Vietnam

Hoi An- Ben tre 15/16-12

Gisteren een vrije dag gehad. Han en ik zijn samen met de taxi naar een Spa/massagesalon gegaan. Heerlijk een ontspanningsmassage gehad. Hierna nog even in de stad gelopen en weer naar t hotel. Het weer was niet best 's middags, veel regen, maar wel een aangename temperatuur. De regen is een gevolg van de typhoon bij de Filipijnen. Dit is vreemd, omdat dit in december nooit voorkomt. S'avonds een beetje op tijd slapen, omdat we om 5 uur op moeten de volgende morgen.

Vandaag zijn we terug gereden naar Danang en zijn we weer met een binnenlandse vlucht verder gereisd. We zitten nu 800 km verder naar t zuiden in de Mekongdelta. In Ben Tre. In dit gebied wordt heel veel rijst en fruit verbouwd en er zijn enorm veel kokospalmen. Het kostte veel tijd om Saigon uit te komen en het was niet eens spitsuur. Han is vanmiddag met een fietstocht mee geweest, en ik heb 2 uur geslapen. Toen Han er weer was, heeft hij gevist met 2 reisgenoten in de Mekongrivier die voor ons hotel stroomt. Ik heb met de dames in de groep gezwommen. Morgen reizen we weer verder.

Peter en Linda

Zozo, jullie zien nogal wat daar, leuke verhalen schrijf je Yvonne!!

Thea

Leuk hoor! Nog veel plezier!