han-yvonne-vietnam.reismee.nl

Dag 15 Vietnam

Saigon 20-12

Vanmorgen een citytour Saigon gehad. Een fotostop bij t presidentiële paleis, het postkantoor en de Notre Dame kathedraal. De laatste 2 mochten we ook naar binnen. Bij deze bezienswaardigheden zagen we veel jeugd in traditionele kleding. Hierna naar t oorlogsmuseum. Han en ik stonden heel snel weer buiten, terwijl we daar 1 uur rond konden lopen. Wij vinden t niet fijn om al die narigheid op foto's te zien. Het is al erg genoeg dat t gebeurd is. Toen nog naar t Chinatown gedeelte van Saigon. Het was wel even leuk om te zien hoe zij handel drijven. Als je vroeg hoeveel t kost, zeiden ze de prijs is voor 10 stuks tegelijk :-). Nou dan toch maar niet ;-). Hierna nog naar een tempel waar 10.000 boeddhabeelden stonden. Aan de wanden hele kleine en wat grotere. En nog losstaand hele grote met altaars ervoor. Vanmiddag nog naar de markt en vanavond het afscheidsdiner. Morgen gaan we om 16.00 uur naar het vliegveld, voor een reis van ongeveer 24 uur tot we thuis zijn.

Peter en Linda

Wauw wat een reis was dit.
Veilige terugreis alvast en wel thuis!

Laura

Veel plezier nog en een goede terug reis.

Groetjes ons

Thea

Zulke oorlogsbeelden houd je lang op je netvlies, ik zou ook niet gegaan zijn! Geniet van het afscheidsdiner, bedankt dat ik mee mocht reizen en een goede terugvlucht en behouden thuiskomst!